dijous, 19 de novembre del 2009

Anem al zoo! 18/11/09

En el nostre dia lliure hem decidit fer una visita al zoo de Barcelona. Primer de tot hem vist que hi ha molta oferta educativa. El zoo és un lloc excel·lent per que els nens coneguin la natura i tinguin una visió dels animals real i així aprendre a respectar i gaudir dels animals . En el zoo vam veure que fan moltes activitats; fan cursos d'anellament científic per els estudiants i gent gran que vulgui aprofundir-se amb un tema contret, fan cursos d'estiu on els més petits poden gaudir dels animals d'una manera molt directe, donant de menjar als animals, cuidant-los... també fan festes d'aniversari per els petits i per anar amb la família hi han moltes activitats de cap de setmana preparades per nens de 4 a 11 anys.


Jo he anat moltes vegades al zoo, però aquesta vegada no em vaig fixar tant amb els animals sinó amb les escoles d'infantil que estaven en el zoo, com es relacionaven les tutores amb els infants, el que tenien preparat i com es comportaven els nens, però també em vaig fixar molt amb les seves cares de felicitat a l'hora de veure els animals. El que més em va sorprendre va ser a l'espectacle de dofins, la cara dels nens de felicitat i d'estar gaudint. També a la granja del zoo va ser molt interessant com els nens toquen els animals sense cap por i com interaccionen entre ells i vaig veure que tots s'ho van passar d'allò més bé.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada