diumenge, 4 d’octubre del 2009

Seminari; Dimarts 29.09.09

En la sessió vam començar comentant un article del país del dia 22.09.09

Adiós, verano; Hola, soledad .

Ens explica com la majoria de nens després d'unes llargues vacances tornen a l'escola i tornen a passar moltes hores sols o en llargues jornades d'activitats extraescolars.

També diu que gràcies a la crisis d'aquest any, moltes famílies han deixat de portar els seus fills a campaments i colònies i han passat unes vacances d'allò més familiars.

Ens fa una explicació sobre els anomenats “nens clau” els nens que es passen tardes senceres sols a casa i “nens agenda” que es passen totes les tardes corrents d'una activitat extraescolar a una altre.


Després, vam omplir un full amb dos petits relats del que nosaltres recordàvem del millor i pitjor professor que algun cop hem tingut.

Pel que fa a mi, recordo com a bona experiència una professora de primària que me l'estimava molt, m'agradava la seva veu i recordo que mai cridava ni s'enfadava i sempre ens feia molt jocs al pati.

Com a mala experiència, una professora de la E.S.O que sempre et feia sortir a la pissarra i si t'equivocaves en comptes d'animar-te et ridiculitzava davant de tothom i recordo d'anar a las seves classes sempre amb molta por.

Aquesta sessió de seminari em va gradar molt ja que vaig poder veure que a l'hora de debatre algun tema en concret o una situació tothom estava molt implicat i participava segons la seva vivència i el seu punt de vista.

De moment em sento bastant cohibida i em costa molt expressar el que vull dir ja que tinc por d'equivocar-me o pensar que podran dir els demès. Espero em duri poc aquest estat per que tinc ganes de involucrar-me .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada