dijous, 24 de desembre del 2009

Intervenció de síntesi

Ja hem acabat els primers mesos a Blanquerna, però ara ens queda el que més por fa a tothom, els exàmens. Passarem unes festes de nadal una mica mogudes ja que ens toca estudiar i reflexionar sobre tot el què hem après.


Pel que fa a les TIC, estic molt orgullosa d'haver realitzar aquesta part del mòdul. Les primeres sessions van ser un desastre, portàvem un ritme bastant accelerat i en general i parlant per mi estava una mica espantada. Crear un bloc, que si penjar fotos, vídeos, fer enllaços etc. Tot ha estat nou per mi , però ara tot mirant enrere, veig que he après moltes coses noves i que a més són molt útils per la vida diària i per a un futur com a mestre penso que serà molt productiu poder estar a l'altura de les competències digitals i tecnològiques que hi hagi en aquell moment.

Crec que he fet un bon treball amb el bloc i n'estic orgullosa de que jo sola hagi pogut fer tot això que per mi era un món a part, l'he intentat mantenir al dia si que és veritat que a vegades he tingut que demanar ajuda per tal de treure totes les activitats endavant, però també m'han demanat ajuda a mi i penso que entre tots hem fet un bon treball.

Dues de les activitats que més m'han agradat i a la vegada més m'han aportat han estat la pràctica amb el Windows Movie Maker, ja que és un programa el qual coneixia la seva existència però no sabia com utilitzar-lo i m'ha agradat tant que m'he animat a fer un altre propi que també he penjat al bloc. Una altre que per el seu resultat i per el treball que va comportar fer-la ha sigut la part del resum de les activitats extraordinàries la qual estic molt orgullosa del seu resultat.

Només em quedar dir que passeu unes bones vacances. Bon Nadal i bon any nou!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada