dijous, 17 de desembre del 2009

Seminari 17/12/09

Avui a seminari hem fet entrevistes, ja portem dos dies que estem fent les entrevistes, per tant no puc penjar res del seminari.
Avui m'ha tocat a mi. Hem estat comentant com ha anat aquest primer contacte amb Blanquerna, si m'estava agradant la carrera, relació amb els companys, els mòduls etc.
També hem comentat la meva actitud al seminari, que no parlo gaire però que m'esforço per millorar i també hem fet una petita reflexió de com havien anat les sessions del seminari.

Crec que això de fer entrevistes està molt bé ja que és una oportunitat fantàstica de poder parlar amb el teu tutor de manera individual i explicar el que penses realment , si tens algun problema etc.
Jo, que vinc de una altre universitat, veig que aquest concepte d'individualització està molt present i crec que és bo per l'alumne i el professor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada